Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

Αστεία μηνύματα

Αστεία μηνύματα

Μου είπε να ανοίξω περισσότερο. άνοιξα. Πονούσα πολύ και φοβόμουνα. Μόλις το έβγαλε έτρεξε λίγο αίμα. Ήταν η πρώτη φορά που έβγαλα δόντι!


Απόψε θέλω να γίνω δικός σου. Να με σφίξεις με το χνουδωτό σου σώμα, σκουπίζοντας όλα τα υγρά μου. Πού θα είσαι μικρή μου πετσέτα?


Η σαρκική επιθυμία δε σχετίζεται με την ψυχική. Σαρκική είναι η επιθυμία μου για σένα. Σε θέλω, σε ποθώ, θέλω να σε γευτώ. Αχ, πότε θα έρθει το Πάσχα αρνάκι μου ψητό!


Μου αρέσει να βάζω τα χείλη μου μέσα στην τρύπα σου και να ρουφάω απολαυστικά τα υγρά σου, καθώς χύνονται στο στόμα μου. Αχ, μη μου τελειώνεις Κόκα Κόλα!


Πάντα ήξερα ότι όποτε ήθελα άναβες. Σ΄ έπαιζα στα χείλη μου και έμπαινες με τρόπο μοναδικό. Πάντα όμως τελείωνες γρήγορα. Γιατί ρε καταραμένο τσιγάρο!


Άλλο λίγο και μπήκε! Δεν πάει άλλο! Έχει μπει το μισό και πονάω! Με πεθαίνει! Μήπως να τη ρουφήξω? Ωχ, σφήνωσε! Δεν πάει ούτε πάνω, ούτε κάτω! Αχ, δεν ξαναβάζω τόσο στενό παντελόνι!


Αυτό το μήνυμα στάλθηκε στο διάστημα το 1830 με σκοπό την ανεύρεση όντων χαμηλής νοημοσύνης. Αυτή τη στιγμή η αποστολή μας έφτασε στο τέλος της. Συγχαρητήρια!


Το πρωί δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι, το μεσημέρι δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι, το βράδυ δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι και τη νύχτα δε μπορώ να κοιμηθώ γιατί. πεινάω!


Είδα τις ρώγες σου και ήθελα να τις φάω. Ήταν μεγάλες και σκληρές. Έγλυφα τη μία και δάγκωνα την άλλη. Τις ρούφαγα μέσα στο στόμα μου για να πιω το χυμό τους. Πόσο μου αρέσει το σταφύλι!


Ήταν 20 πόντους όταν μπήκε στο στόμα μου. Το άσπρο υγρό σου έκαψε το στόμα και το λαιμό μου και λίγες τρίχες έμειναν στα δόντια μου.  άτιμη οδοντόβουρτσα!


Σήμερα είδα πόσο μικρό τον έχω. Δεν πρόλαβα να τον χαϊδέψω λίγο και αυτός χάθηκε από τη χούφτα μου. Τι γελάς; Έχεις μεγαλύτερο μισθό?


Οι δυο μας μόνοι στην παραλία, διψούσα για το παχύρρευστο άσπρο υγρό σου. Σε πήρα στα χέρια μου και σ΄ έπαιξα, αλλά εσύ είχες τελειώσει. Καταραμένο αντηλιακό!


Ερωτικά μηνύματα

Δε θέλω να ξημερώνει. η νύχτα με κάνει να ονειρεύομαι και τα όνειρα μου, μου χαρίζουν αυτό που η πραγματικότητα μου αρνείται! λίγες στιγμές δίπλα σου.


Υπάρχουν πολλά όνειρα στη ζωή μου, άλλα μικρά, άλλα μεγάλα, άλλα όμορφα, άλλα άσχημα, μα το πιο γλυκό μου όνειρο διαβάζει αυτή τη στιγμή αυτό το μήνυμα!


Σου στέλνω αστέρια λαμπερά, βγες να τα δεις χαρά μου, που σχηματίζουν σ΄ αγαπώ κι ας είσαι μακριά μου. Ρώτα τ αστέρια να σου πουν τι ξέρουνε για σένα, όσες φορές τα κοίταξα, σκεφτόμουνα εσένα!


Όταν θ΄ ανθίζουν τα άσπρα τριαντάφυλλα εγώ θα σε θυμάμαι. Όταν θ΄ ανθίζουν τα κόκκινα τριαντάφυλλα εγώ θα σ αγαπώ. Και επειδή τα τριαντάφυλλα ανθίζουν πάντα, θα σε θυμάμαι και θα σ΄ αγαπώ για πάντα!


Η σκέψη μου απόψε θα σε πάρει από το χέρι και θα σε ταξιδέψει στα πιο όμορφα όνειρα και θα σε αφήσει εκεί μέχρι να γίνουν αληθινά. Καληνύχτα.


Χρόνια συναρπαστικά σαν παραμύθια, χρόνια μαγευτικά σαν όνειρα, χρόνια χαρούμενα σαν παιδικά, χρόνια ευτυχισμένα σαν γιορτή. Χρόνια πολλά!


Υπάρχουν 6.000.000.000 άνθρωποι στον κόσμο, αλλά δεν ξέρω γιατί στέλνω σε σένα μήνυμα. Ίσως γιατί 5.999.999.999 πολύ απλά δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί σου!


Αν κάποτε σου περάσει απ΄ το μυαλό ότι δεν υπάρχει τίποτα που δίνει νόημα στη ζωή σου, σκέψου ότι η ύπαρξη σου και μόνο δίνει νόημα στη ζωή κάποιου άλλου, στη δική μου!


Δώδεκα ώρες τώρα αδιάκοπα το κινητό μου κλαίει, ένα δικό σου μήνυμα θέλει να πάρει λέει. Τελειώνει η μπαταρία του, πάει να ξεφορτίσει, στείλτου ένα μήνυμα για να ξαναφορτίσει!


Πρέπει να έβρεχε τη μέρα που γεννήθηκες, αλλά δεν ήταν βροχή στ΄ αλήθεια. Ήταν τα δάκρυα του ουρανού που έχασε έναν τόσο όμορφο άγγελο σαν εσένα!


Την ώρα των μαθηματικών σε σκεφτόμουν, αλλά δεν μπορούσα να υπολογίσω πόσο πολύ σε αγαπώ!


Στα όνειρα και στην αγάπη τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο!


Στην αριθμητική της αγάπης, ένα συν ένα ισούται με το παν και δύο πλην ένα με το μηδέν.


Η αγάπη σου μεταμορφώνει την ερημιά σε παράδεισο και το τίποτα σε παν.


Η αγάπη είναι σαν τον πόλεμο: αρχίζει εύκολα, τελειώνει δύσκολα και αποκλείεται να ξεχαστεί.


Η ζωή σου είναι ό,τι βλέπεις και ό,τι αγγίζεις, αλλά ό,τι αγαπάς και ό,τι λατρεύεις. Το χαμόγελο σου να το δίνεις παντού, την καρδιά σου μόνο εκεί που αξίζει!


Ένα φιλί σου κι ας χαθώ στην άβυσσο, μια αγκαλιά και ας καώ στη φωτιά, ένα χάδι κι ας πάω στην κόλαση, αφού τον παράδεισο θα τον έχω ζήσει μαζί σου!


Αν τα λουλούδια ήταν όνειρα που κρατάνε για πάντα, θα διάλεγα τα ωραιότερα και θα τα έστελνα σε σένα!


Η αγάπη σου είναι αυτή που κάνει τη γη μου να γυρίζει.


Σ΄ αγαπώ, δεν μπορώ τίποτε άλλο να πω, πιο βαθύ, πιο απλό, πιο μεγάλο.


Σε βλέπω κάθε μέρα, κι όμως πάντοτε νομίζω πως σε βλέπω για πρώτη μου φορά.


Τη νύχτα δε βλέπω όνειρα γιατί δε μπορώ να κοιμηθώ, αλλά βλέπω την ημέρα γιατί σε ονειρεύομαι!


Αγαπώ όλα τ΄ αστέρια στον ουρανό, αλλά κανένα δε συγκρίνεται με αστέρια που λάμπουν μέσα στα μάτια σου!


Κάθε στιγμή που δεν ξοδεύεται μαζί σου είναι σπαταλημένη. Μου λείπεις.


Ένα αστέρι σαν κι εσένα δεν πρέπει να βγαίνει μέρα, γιατί χάνεται στο φως. Πρέπει να βγαίνει νύχτα για να λάμπει ο ουρανός!


Εκεί που οι άγγελοι φοβούνται να πετάξουν, εκεί που οι άγγελοι φοβούνται να αισθανθούν, εκεί που για όλους όλα μοιάζουν χαμένα, εκεί αρχίζει η αγάπη μου για σένα!


Εσύ κρυώνεις, εγώ τρέμω. Εσύ δακρύζεις, εγώ κλαίω. Εσύ ραγίζεις, εγώ σπάω. Εσύ με ξεχνάς, εγώ σ΄ αγαπάω...


Όταν κάποτε όλοι σ΄ αφήσουν και τ΄ αστέρια απ΄ το δρόμο σου σβήσουν, μη δακρύσεις κι αμέσως θυμήσου πως με τη σκέψη μου θα είμαι πάντα μαζί σου.


Αν η ζωή μου χανόταν μ΄ ένα χάδι σου, αν η αναπνοή μου σταματούσε μ΄ ένα φιλί σου, αν το μυαλό χανόταν στη θύμησή σου και πάλι θα ΄θελα να ήμουν μαζί σου.


Όσες φορές κι αν σε σκεφτώ, τα μάτια μου δακρύζουν και σε χαμένο παρελθόν οι σκέψεις μου γυρίζουν...


Αν η καρδιά σου ήταν φυλακή, θα ήθελα να καταδικαστώ για μια ζωή!


Όταν περνάς, μη με κοιτάς με μίσος και κακία, κι αν έτυχε να σ αγαπώ δεν είναι αμαρτία!


Με ένα μήνυμα δε μπορώ να σε δω, με ένα μήνυμα δε μπορώ να σε φέρω κοντά μου, ξέρω όμως πως αν κοιμηθώ, θα σε δω στα όνειρα μου!


Εξήντα χτύπους το λεπτό κάθε καρδιά χτυπάει, μα η δική μου όταν σε δει, στους εξακόσιους πάει!

Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ένα αστέρι, η σελήνη θα ένιωθε μοναξιά!!!!


την αλήθεια. αν είσαι αμαρτία άσε με να ζω στην κόλαση σου!!!


Στην άλγεβρα είσαι η πιο δύσκολη εξίσωση. Στη χημεία η πιο μυστήρια αντίδραση. Μα στα νεοελληνικά αγάπη μου το πιο τρυφερό μυθιστόρημα.


Αν το φεγγάρι καταφέρει να σου μοιάσει τότε ο άνθρωπος θα δει την ωραιότερη πανσέληνο που έχει γίνει ποτέ!!!!!


Όταν πεθάνω θέλω να γίνω αστέρι να φωτίζω τις νύχτες σου και τα πιο γλυκά όνειρα σου. και μια νύχτα να πέσω και να γίνω η καλύτερη ευχή σου. τι ευχή θα έκανες?


Απλότητα είναι να έχεις τον ωκεανό και ν’ αγαπάς μια σταγόνα. Να’χεις τον ουρανό και ν’ αγαπάς ένα αστέρι να’χεις όλο τον κόσμο και ν’ αγαπάς ένα άτομο το φιλαράκι σου!!!!!!!


Αν ήμουν αστέρι θα ήσουν ο ουρανός μου. Αν ήμουν κιθάρα θα ήσουν η μουσική μου. Όμως είμαι απλά ένας άνθρωπος ψυχή μου!!!!!


Ίσως εκείνο που ζητάς εγώ να μην το έχω και απ’ ότι ονειρεύτηκες εγώ πολύ ν’ απέχω.

Ίσως να μη σου φτάνω εγώ γιατί πολλά ζητούσες μα θα ήταν όλα αλλιώς αν λίγο μ’ αγαπούσες


Αν δεν μπορείς να γίνεις ήλιος γίνε αστέρι. Πάντως για μένα θα λάμπεις το ίδιο.


Μια συμβουλή
Να προσέχεις
Μια παράκληση
Μην αλλάξεις
Μια ευχή
Μη με ξεχνάς
Ένα ψέμα:
Δε σ’ αγαπώ, και
Μια αλήθεια: Μου λείπεις


Αν το βράδυ την ώρα που κοιμάσαι, έρθει κάποιος και σε αγκαλιάσει μην φοβηθείς. Είναι ο φύλακας άγγελος που έστειλα να σε προσέχει. Να τον αγαπάς !!!!!


Ξέρεις τι είσαι?
L a c t a !
Εντάξει μπορεί να μην
είσαι σοκολάτα Lacta!
Αλλά είσαι το πιο γλυκό
κομμάτι της ζωής μου!!!


Όταν γεννήθηκες ο ουρανός άρχισε ξαφνικά να κλαίει. Όλοι αναρωτήθηκαν γιατί, εγώ όμως κατάλαβα ότι έβρεχε γιατί ο ουρανός έχασε το πιο λαμπρό του αστέρι!!!!


Λένε ότι όταν πεθάνεις περνάνε μπροστά απ’ τα μάτια σου οι καλύτερες στιγμές της ζωής σου. Τι λες? Αξίζει να πεθάνω για να σε ξαναδώ?


Αν ο κόσμος σε θεωρεί αστέρι εγώ σε θεωρώ φεγγάρι. Τα αστέρια είναι πολλά και κάποτε πέφτουν. Ενώ το φεγγάρι είναι μοναδικό όπως εσύ μωρό μου!!!!


Λένε όταν ακολουθείς το ουράνιο τόξο βρίσκεις ένα θησαυρό, εγώ το ακολούθησα και βρήκα τον απόλυτο παράδεισο δηλαδή εσένα!!!!


Η ζωή είναι όπως ένα
τριαντάφυλλο.
Κάθε πέταλο και ένα
όνειρο.
κάθε αγκάθι και μια
πληγή.


Ζήσε απλά, αγάπα τρελά,
δώσε πολλά, περίμενε λίγα.


Ξέρεις ότι σημαίνεις πολλά για μένα. Και η φιλία μας σημαντική.


Κλαις-κλαίω
Γελάς-γελάω, πέφτεις από το παράθυρο
συνεχίζω να γελάω!


Μη φοβηθείς αν αισθανθείς κάτι στα σωθικά σου.
Εγώ σκαλίζω για να βρω μια θέση στη καρδιά σου!!!!


Απόψε το φεγγάρι είναι ερωτευμένο μαζί σου έρχεται κάθε βράδυ όταν κοιμάσαι και σε γεμίζει φιλιά.  Απόψε αποφάσισα να του πάρω τη θέση, θα με περιμένεις???


Κάθε φωτιά έχει καπνό.
Κάθε αγάπη πόνο.
Κάθε φεγγάρι ουρανό.
Και εγώ εσένα Μ Ο Ν Ο!!!!


Μου μάθανε ότι ο χρόνος έχει 365 μέρες, η μέρα 24 ώρες, η ώρα 60 λεπτά. Ένα όμως δε μου έμαθαν: πώς να αντέχω όλες τις μέρες, τις ώρες, τα λεπτά μακριά σου!!!!!


Εσύ κρυώνεις
Εγώ τρέμω
Εσύ δακρύζεις
Εγώ κλαίω.
Εσύ ραγίζεις
Εγώ σπάω
Εσύ με ξεχνάς
Εγώ σ’ αγαπάω!


Αν ποτέ σου περάσει από το μυαλό ότι τίποτα δεν υπάρχει που να δίνει νόημα στη ζωή σου, σκέψου ότι η ύπαρξη σου είναι το νόημα της δικής μου ζωής!!!!!!!!!


Σ Σ Σ Σ Σ Σ Σ Σ
Ησυχία. αυτό το μήνυμα αφορά μόνο εσένα και θέλει να σου πει το εξής: Όλες οι σκέψεις σου παρακολουθούνται. Γι’ αυτό να σκέφτεσαι μόνο εμένα!!!!!!!


Έφυγα μα τη σκέψη μου επάνω σου θα αφήσω να πω πως κάτι ξέχασα για να ξαναγυρίσω!!!!!!!!!


Όλοι μας ποθήσαμε, θυσιάσαμε, αγαπήσαμε πολύ
πήραμε, μόνο πόνο και όμως συνεχίσαμε να αγαπάμε τα ίδια πρόσωπα!!!!


Λέω στους άλλους πως δε σ’ αγάπησα μα στην πραγματικότητα σ’ αγάπησα σε αγαπώ και θα σ αγαπώ για πάντα!!


Κοιτώ το φεγγάρι και λέω που είσαι; Βλέπω τ’ αστέρια και ρωτώ τι κάνεις?
Ψάχνω παντού, ψάχνω τριγύρω. Μα είσαι αλλού! Μου λείπεις!!!


Η αστυνομία ψάχνει ένα άτομο έξυπνο, όμορφο, σέξι και θηρίο στο κρεβάτι. Εσύ μην ανησυχείς δεν κινδυνεύεις εγώ που να κρυφτώ?


Αν ο ουρανός είχε 2 αστέρια θα ήταν σίγουρα τα μάτια σου. Τότε η ζωή μου θα άρχιζε τη νύχτα και ευχή μου θα ήταν να μην ξημερώσει ποτέ!!!!

ΑΛΤ!
Συλλαμβάνεσαι για κλοπή μιας καρδιάς και αποπλάνηση ενός μυαλού! Καταδικάζεσαι με χίλια φιλιά ημερησίως και πενήντα αγκαλιές ανά ώρα! Τι έχεις να πεις?

Αν ποτέ αναρωτηθείς πόσο μου λείπεις, σήκωσε το βλέμμα σου ψηλά, κοίτα τον ουρανό και προσπάθησε να βρεις το τέλος του. ίσως τότε καταλάβεις!!!!

Τα αστέρια είναι σαν τα μάτια σου! Γιατί η ομορφιά των ματιών σου δεν είναι αυτό που θέλεις να δείξεις, αλλά αυτό που δεν μπορείς να κρύψεις!!!!

Οι άντρες δε χαρίζονται μικρό μου να το ξέρεις. Γι’ αυτό και όταν αγαπάς μοιραία υποφέρεις!!!!!!!

Αγάπη που είχα και έχασα απ΄ την ανεμελιά μου τώρα τη βλέπω μ’ αλλονε και καίγεται η καρδιά μου!!!!!

Κοίταξα τ’ αστέρια κι έφτιαξα τη μορφή σου! Έκλεισα τα μάτια και βρέθηκα μαζί σου! Έψαξα μέσα μου και βρήκα εσένα και αμέσως κατάλαβα πως φτιάχτηκες για μένα!!!!

Κλείσε τα μάτια. άκου καλά. Υπάρχει κάποιος κάπου μακριά. Δε σ’ έχει κοντά του και πονάει βαθιά. Ψάχνει τ' αστέρια να πει μια ευχή, απόψε το βράδυ κοντά του να’ ρθεις!!!!!!

Αν στείλεις αυτό το μήνυμα σε 4 καλούς ανθρώπους θα γνωρίσεις τη μεγάλη σου αγάπη σε 4 μέρες. Αν σπάσεις τον κρίκο θα έχεις ατυχία μια ζωή.

Ο ουρανός ήθελε να δείξει στη γη ότι είναι πιο όμορφος και της έδειξε τα αστέρια, η γη για να αποδείξει ότι είναι πιο όμορφη έδειξε εσένα!!!

Αν η αγάπη ήταν μάθημα θα ήμουν πάντα διαβασμένη. Αν η αγάπη ήταν νερό θα ήμουν πάντα διψασμένη. Μα έλα που είναι αίσθημα και είμαι ερωτευμένη.

Μην κλαις κοίτα τον ήλιο και χαμογέλα. Υπάρχει πάντα κάποιος φίλος, υπάρχει πάντα κάποιος που σ’ αγαπά!!!

Όταν η γη θέλει νερό στέλνει βροχή! Όταν τα λουλούδια χρειάζονται να ανθίσουν στέλνει τον ήλιο! Όταν εγώ θέλησα να αγαπήσω έστειλε εσένα!!!

Στη σκέψη μου τυπωμένη η μορφή σου, στα χείλη μου σφραγισμένο το φιλί σου, στην καρδιά μου χαραγμένο τ’ όνομα σου. Μακάρι να ταξίδευα απόψε στα όνειρα σου!!!
Σ αγαπώ.

Απόψε ο θεός να σου στείλει τα πιο όμορφα όνειρα, να πάρει αυτά που σε βασανίζουν και να σου στείλει εμένα να σου πω την πιο γλυκιά καληνύχτα!

Αν κάποια νύχτα έρθει χρυσή ακτίνα φεγγαριού στο πλάι σου μην την διώξεις, εγώ την έστειλα να σε φιλήσει αφού δεν μπορώ εγώ

Άγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με το άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου!

Κάποτε με ρώτησες να σου πω τι αγαπώ πιο πολύ στη ζωή μου κι εγώ σου απάντησα τη ζωή, τότε γύρισες και έφυγες κλαίγοντας, Δε με άκουσες που σου φώναζα ζωή μου που πας?

Δυο πράγματα μπορούν να αποφέρουν μεγάλες συγκινήσεις στη ζωή μου. Η παρουσία σου και η απουσία σου. Η παρουσία σου με αναστατώνει και η απουσία σου με σκοτώνει!!!!

Βρέχει.
Κάθε σταγόνα της βροχής είναι ο έρωτας μου για σένα!!!!!
Ελπίζω να βραχείς για να τον νιώσεις!!!!!

Όταν σε δει κάποιος χρειάζεται ένα δευτερόλεπτο να εντυπωσιαστεί, ένα λεπτό να σ’ ερωτευτεί, μια ώρα να σ’ αγαπήσει και μια ολόκληρη ζωή να σε ξεχάσει.

Έχω να σου προτείνω ένα ταξίδι! Προορισμός: τα αστέρια !
Μεταφορικό η καρδιά μου!
Οδηγός ο έρωτας!
Επιβάτες εγώ κι εσύ!
Εισιτήρια χωρίς επιστροφή!
Λοιπόν, τι λες?

Κάποτε σκέφτηκα να ομορφύνω τους τοίχους της φυλακής. Έγραψα το όνομα σου! Όλοι με ρώτησαν που βρήκα το μελάνι κανείς όμως δεν κοίταξε τις φλέβες μου!!!!!

Αν ο θεός κάνει θαύματα, τότε ένα από αυτά είναι που έφτιαξε εσένα. Αν ο θεός κάνει λάθη, είναι που σε κρατάει μακριά από μένα.

Η σκέψη μου τριγυρνάει πάντα γύρω σου αν τη νιώσεις δε σε αφήνει ποτέ! Αν όχι τότε έχει γίνει κομμάτι του εαυτού σου!!!

Αν καμιά φορά στον ύπνο και στα όνειρα σου, αισθανθείς ζέστη στην αγκαλιά σου, να ξέρεις πως η σκέψη μου κοιμήθηκε κοντά σου!!!

Πότέ μην ψάξεις κάτι τέλειο για ν’ αγαπήσεις γιατί κινδυνεύεις να πεθάνεις χωρίς αγάπη. Αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου!!!

Έχεις χαθεί σε μια σιωπή που μου τρυπάει τα αυτιά. Δε σε θυμήθηκα απλά δεν σε ξέχασα ποτέ. Θέλω να σε δω αλλά όχι μόνο στα όνειρα μου!!!!!

Απόψε τα αστέρια ζωγραφίζουν το όνομα σου, σε μια σελίδα από τον ουρανό. Η νύχτα φοράει το άρωμα σου κι εγώ θέλω τόσο να σε δω!!!!

Μη ντρέπεσαι ποτέ για τα δάκρια σου, η ντροπή ανήκει σε αυτόν που σε έκανε να κλάψεις!

Αν είναι ο Πάσσαρης φονιάς κι ο Λάντεν τρομοκράτης τότε τι είσαι συ που γκρέμισες τον πύργο της αγάπης.

Ο ήλιος ξύπνησε στην αγκαλιά του ουρανού. Η γη αγκάλιασε το γέλιο του θεού, κι εγώ κοιμήθηκα στην αγκαλιά σου μα ήταν όνειρο γλυκό και ξύπνησα μακριά σου!

Το «πάντα» και το «ποτέ»
είναι δυο λέξεις που
δεν ταιριάζουν.
Εγώ όμως για σένα
μπορώ να τις
συνδυάσω
θα σ’ αγαπώ για «πάντα»
δε θα σε ξεχάσω «ποτέ».

Ζήσε με το θέλω της καρδιάς σου και όχι με το πρέπει των άλλων. Ποτέ μην κλάψεις για κάτι που δεν έχεις, άσε τους άλλους να κλαίνε που δεν έχουν εσένα.

Όταν οι αισθήσεις θέλουν να ταξιδέψουν βγάζουν εισιτήριο για το πιο όμορφο μέρος.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: