Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Γράμμα Τούρκου στρατιώτη

eKardash giavri m"

clip_image001

Αγαπημένε μου αδελφέ,
Hamber yiok. Yiounan asker pipa kolo.

clip_image001

Δεν έχω νέα να σου γράψω. Ο Ελληνικός στρατός με έχει κουράσει πολύ.
Karavana tsoglan ai sihtir.

clip_image001

Οι αξιωματικοί πάνε γυρεύοντας ν' ακούσουν καμιά βαριά κουβέντα.
Tetzeri fai havouz, kambine rimad, hamam bouz, tsoutsoun kapout.

clip_image001

Το φαγητό είναι άθλιο, οι τουαλέτες ερείπια, το νερό στο μπάνιο τόσο κρύο που το δαγκώνουμε.

Em agari, em kapson. Fantar baildi.

clip_image001

Σαν να μην έφταναν δε οι αγγαρείες, μας κάνουν και καψώνια. Όλοι οι στρατιώτες είναι φανερά εξαντλημένοι.

Tahia kalderim. Em zounar, em hatzar, em koumbour,em fesi, dalla rnesimer.Hanoum lohias gariz.

clip_image001

Αύριο το πρωί έχουμε πορεία εν πλήρη εξάρτυση και θα περπατάμε ως το μεσημέρι μέσα στον ήλιο. Έχουμε γυναίκες λοχίες, είναι όμως πολύ αυστηρές, και δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς.

ΚΨΜ fes. Verese: 2 kiofte tost, 1Vidal Sasoon (em crem em sapoun). 10 tsimpook paket MARLBORO.

clip_image001

Όσον αφορά το οικονομικό, χρωστάω ήδη αρκετά στο ΚΨΜ. 2 hamburger, 1 σαμπουάν Vidal Sasoon (2 σε 1), 10 πακέτα τσιγάρα MARLBORO.

Para batir. Giaour peskesh. Arta hanoum mastar tamam

clip_image001

Ξέμεινα από λεφτά. Ευτυχώς μου δάνεισε ένας Έλληνας. Οι γυναίκες της Άρτας είναι πολύ όμορφες και πολύ προικισμένες...

Vai-vai: tsiftetel, imam baildi, briam, kazan dipi.

clip_image001

Έχω επιθυμήσει το χορό της κοιλιάς και τα φαγητά της πατρίδας.

Alah couverton, Galata Sarai finalist...

clip_image001

Ο Αλλάχ ας έχει υπό την σκέπη του την Γαλατά Σαράι να φτάσει στον τελικό.

Xamour: 25 hanoum, 56 tsoglan, 12 kardas, 1 papa, 13 mama.

clip_image001

Αγκαλιές και φιλιά: Στις 25 γυναίκες μου, Στα 56 παιδιά μου. Στα 12 αδέλφια μου. Στον μπαμπά μας, Στις 13 μαμάδες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: