Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Αναδημοσίευση απο το ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Κ. ΘΩΜΑ ΜΠΛΙΑΤΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ Κ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ.

Το blog μας δημοσιεύει με μεγάλη χαρά την θέση του κ. Θωμά Μπλιάτκα, ο οποίος είναι πλέον ιδρυτικός μέλος της  "Δημοκρατικής Συμμαχίας"του νέου κόμματος που ίδρυσε η κ. Μπακογιάννη. Θεωρούμε ότι στα πλαίσια του διαλόγου που  έγινε και θα γίνει, πρέπει οι επιστολές των αναγνωστών μας να είναι επώνυμες. Το κάνει ο Θωμάς, το κάνει και ο Βασίλης Τζώρτζης. Προσωπικά ως άτομο διαφωνώ κάθετα και απόλυτα με τις θέσεις της κ. Μπακογιάννη, από καταβολής της... "αγίας" οικογενείας Μητσοτάκη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα υπερασπιστώ το δικαίωμα του οποιουδήποτε να στηρίζει και να πιστεύει ότι θέλει, σε επίπεδο πάντοτε δημοκρατικής ομαλότητας. Αυτό το κάνει σήμερα ο Θωμάς. Στέκομαι στο πλάι του. Διάλογος λοιπόν ΝΑΙ. Αλλά επώνυμα και χωρίς ύβρεις. Θόδωρος Ελευθεριάδης

Έχοντας διαβάσει προσεκτικά και τα 12 μηνύματα, νοιώθω την ανάγκη για το ακόλουθο σχόλιο.

Όσοι από εσάς νομίζεται ότι οι άναρθρες κραυγές και τα υβριστικά σχόλια αποτελούν μέσα συνδιάλεξης πλανάστε πλάνην οικτράν. Όσοι θεωρείται επίσης ότι η λασπολογία και οι άνευ ουσίας και περιεχομένου κατηγορίες και οι άλλες γκεμπελικές μέθοδοι των οποίων κάνετε χρήση μπορούν να προκαλέσουν οτιδήποτε άλλο πέρα από γέλια, ομοίως. Δεν θα γράψω για να υπερασπιστώ την Μπακογιάννη, εξάλλου δεν το έχει ανάγκη, πρόκειται κατά την ταπεινή μου άποψη για ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο της Ελληνικής πολιτικής σκηνής και έχει το δυναμικό να κάνει πολλά ακόμα, ιδίως τώρα που είναι επιτέλους ελεύθερη, θα της ευχηθώ απλά καλή δύναμη, γιατί πρόκειται να υποστεί πολύ και βρώμικο πόλεμο. Επιστρέφοντας στα παραπάνω σχόλια θέλω να πω ότι οι οργισμένοι ανώνυμοι επιστολογράφοι είναι αυτοί που δεν με πείθουν καθόλου. Είναι αυτοί που τόσα χρόνια είτε ψήφιζαν το Πασόκ που υπερχρέωσε τη χώρα τριπλασιάζοντας το δημόσιο χρέος και ανατινάζοντας τα ταμία, είτε τρέμοντας στεκόντουσαν σούζα στον κάθε δικό μας, είτε καμάρωναν τον Αλαβάνο που έκαιγε την Αθήνα, είτε δίνοντας θεαματικότητες στους Τράγκες, στους Θέμους και στους Τριανταφυλόπουλους. Και τώρα οργίζονται. Την πρόταση τους δεν μας την λένε. Προτιμούν το Πασόκ που με το στανιό και τρομερές καθυστερήσεις παίρνει τα αναγκαία μέτρα, το Σαμαρά με τις λαϊκιστικές μπούρδες, τον Καρατζαφέρη ποιον; Η «πολιτική» οργισμένοι φίλοι μου δεν είναι ένα club therapy που μπορεί να πηγαίνει ο καθένας και να λέει «είμαι ΝΔ και τώρα όλα πάνε καλά»!!

Δεν θα αναφερθώ ξεχωριστά στον κάθε ένα από τους παραπάνω σχολιαστές γιατί στα τόσα χρόνια ασχολίας μου με τα κοινά έχω μάθει να σέβομαι την διαφορετική άποψη, αλλά σαν κάθε υπεύθυνος και σοβαρός άνθρωπος θα απομονώσω τις φράσεις «Βλέπω δυο πρόσωπα που ως ΝΔτες απέτυχαν» και «…..καταλάβει ότι είναι πολιτικοί τυχοδιώκτες και οι δυο!» του σίγουρα φίλου μου που υπογράφει με το ανώνυμο «provlimatikos» και θα του πω ότι «Όχι φίλε μου δεν αποτύχαμε ως ΝΔτες, αντίθετα μάλιστα ήμασταν από τους περισσότερο επιτυχημένους και γι’αυτό άλλωστε μας τιμούσαν οι συναγωνιστές μας ενισχύοντας και συμμετέχοντας πάντα στις επιλογές μας, δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ακόμη και σήμερα το σύνολο των ΝΔτων έχουν την εντύπωση πως οι «αποτυχημένοι» είναι στο τιμόνι της Τοπικής Οργάνωσης». Ο επίσης ανέντιμος χαρακτηρισμός «πολιτικοί τυχοδιώκτες» καταρρίπτεται από μόνος του βλέποντας την φρασεολογία και το ήθος του κάθε ένα μας, ΕΓΩ τουλάχιστον ποτέ μου δεν έχω καταφερθεί εναντίων της παράταξης που με τίμησε και υπηρέτησα (όπως έκαναν πολλά από τα νέα επιστρέψαντα μέλη της Τοπικής μας Οργάνωσης), ούτε ακόμη και τώρα που απογοητευμένος από την ανυπαρξία, τον λαϊκισμό και τις συνεχιζόμενες λανθασμένες επιλογές της ηγεσίας της ΝΔ, προσχώρησα σε κάτι νέο που αν μη τι άλλο έχει μπροστά του την ελπίδα.

Υστερόγραφο: Φίλε μου «provlimatike» το προσωπικό μου e-mail είναι mpliatkas@ver.forthnet.gr και θα χαρώ πολύ για μία όμορφη συζήτηση μαζί σου. Και να θυμάσαι το πολύ όμορφο και έξυπνο «Μιλάς ανώνυμα και άρα πίσω από την πλάτη μου; Σημαίνει ότι είμαι πιο μπροστά...... Σχολιάζεις τις επιλογές μου; Σημαίνει ότι είναι πιο
ενδιαφέρουσες από τις δικές σου.... Προσπαθείς να βρεις τα μειονεκτήματά
μου; ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΗΛΕΥΕΙΣ!... Συνέχισε αυτό που κάνεις...... ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!!!!!

ΜΠΛΙΑΤΚΑΣ ΘΩΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: