Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

Νιάουστα

Ο χαλασμός της Νάουσας Τρία πουλάκια αμάν αμάν καθόντανε, τρία πουλάκια αμάν αμάν καθόντανε, στης Νάουσας το κάστρο, Μακρυνίτσα μου καημό που 'χει η καρδίτσα μου. Το 'να κοιτάει κι αμάν αμάν τα Βοδινά, το 'να κοιτάει κι αμάν αμάν τα Βοδινά (Έδεσσα), και τ'άλλο Σαλονίκη, Μακρυνίτσα μου καημό που 'χει η καρδίτσα μου. Το τρίτο το κι αμάν αμάν μικρότερο, το τρίτο το κι αμάν αμάν μικρότερο, μοιρολογεί και λέγει, Μακρυνίτσα μου καημό που 'χει η καρδίτσα μου. Μας πάτησαν κι αμάν αμάν τη Νάουσα, μας πάτησαν κι αμάν αμάν τη Νάουσα, την πολυξακουσμένη, Μακρυνίτσα μου καημό που 'χει η καρδίτσα μου.

2 σχόλια:

Δάρα Αρκαδίας είπε...

Εξαιρετικό τραγούδι με επιβλητική μουσική.
Όμως, θεωώ, ότι η λέξη Μακρυνίτσα δεν είναι σωστή.

Πιστεύω ότι το σωστό είναι Μαρ' Κρηνίστα και αναφέρεται σε κάποια απο τις πολλές βρύσες ή απλά σε κάποια Κρηνιώ και όχι στην πόλη Μακρυνίτσα του Πηλίου

ThanassisCon είπε...

Αναφέρεται στη Μακρυνίτσα Σερρών